PLATA PRODUSELOR
Modalitatile de plata disponibile sunt:
1. Plata cash, la livrare;
2. Plata online cu cardul, prin intermediul procesatorului PlatiOnline.ro.

Descrierea procesului de comandă:
– Clientul inițiază comanda pe site-ul www.almalife.ro pentru unul sau mai multe produse;
– În cadrul procesului de înregistrare a comenzii, Clientul este transferat către pagina de checkout pentru introducerea datelor de tranzacționare (date de facturare și de livrare).

Plata online:
– Clientii care aleg sa plateasca online, prin intermediul cardului bancar (sunt acceptate doar Visa si Mastercard), vor fi transferati catre pagina operatorului PlatiOnline.ro unde vor introduce informațiile de pe cardul de credit sau de debit;
– După trimiterea datelor de card, acestea sunt verificate la banca Clientului, iar suma reprezentând contravaloarea produselor este blocată în contul acestuia pentru debitare ulterioară.
– Plata este efectuata in conditii de securitate maxima. Comanda este trecută prin filtrele antifraudă, iar în caz de validare suntem notificați în acest sens;
– Notificarea despre comandă și disponibilitatea de plată a Clientului este făcută în timp real (existența banilor în contul Clientului și blocarea lor în vederea efectuării tranzacției);
– După livrarea produsului, banii sunt debitați din contul Clientului și transferați în contul nostru.

Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca AlmaLife.ro

LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea produselor are loc prin intermediul firmei de curierat rapid Fan Courier.
Termenul pentru livrarea produselor de la plasarea comenzii in site este de 2-3 zile.
Costul de livrare al produselor este de 10 lei in Bucuresti si 12 lei in restul tarii.

SC ALMA LIFE SRL se obligă să proceseze toate comenzile și să expedieze produsele comandate (în limita stocului disponibil) în termen de maxim 24 de ore de la data efectuării fiecărei comenzi. Produsele sunt considerate livrate în momentul predării acestora către curier.

Returnarea si inlocuirea produselor

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului. De asemenea, in conformitate cu O.U.G 34/2014, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 30 zile de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina clientului.

Clientul se obliga sa notifice SC ALMA LIFE SRL intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc.) in termen de maxim 30 zile de la primirea produselor.

Comerciantul SC ALMA LIFE SRL se obliga a informa clientul referitor la procedura de retur in termen de 48 de ore lucratoare de la primirea solicitarii clientului.

Procedura de retur consta in:
– Clientul informeaza SC ALMA LIFE SRL cu privire la produsele care doreste sa le returneze, adresa de la care doreste sa fie ridicate produsele si contul IBAN (in cazul in care plata comenzii nu s-a efectuat online cu cardul);
– Raspunsul referitor la cererea de retur se va efectua in termen de 48 de ore lucratoare de la primirea ei de catre un reprezentant Relatii Clienti;
– Returul va fi ridicat doar de firma de curierat agreata de comerciant in intervalul 9.00-18.00 de luni – vineri. Detaliile legate de data si ora exacta a ridicarii coletului se vor stabili de comun acord cu reprezentantul firmei de curierat, acesta avand obligatia de a contacta clientul inainte de ridicarea coletului.

Clientului care a notificat SC ALMA LIFE SRL ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 30 zile, in caz contrar, SC ALMA LIFE SRL considerand cererea nefondata/invalida si putand refuza returul.

Clientul SC ALMA LIFE SRL nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit.
In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute sus are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30 zile, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute mai sus, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Cutiile si ambalajul de protectie sunt considerate ca o parte a produsului.

Modalitati de returnare
Returnarea produselor se va face in ambalajul original. Produsul nu trebuie sa prezinte urme de folosire.

Rambursarea contravalorii produselor
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in 14 zile de la confirmarea returului. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs. Clientul trebuie sa puna la dispozitie contul IBAN si CNP-ul pentru returnarea sumei solicitate.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. afla detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

X